Internetinėje parduotuvėe Adara.lt pirktos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.
Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. parduotuvės kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
Pirkėjui grąžinant tinkamos kokybės prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
Prekes reikia išsiųsti per Lietuvos paštą būtinai registruota siunta. Siuntinys turi būti saugiai supakuotas, kad siuntimo metu turinys nebūtų pažeistas.
Siuntos registracijos numerį reikia atsiųsti mums el. paštu info@adara.lt Taip pat laiške reikia nurodyti banko sąskaitos numerį, vardą, pavardę ir grąžinamo užsakymo numerį.
Netikusias prekes reikėtų siųsti adresu:
MB Adara LT
Ozo g . 18, Vilnius, LT 08243
IKI PAREIKALAVIMO, Lietuvos paštas.
+37062892403
Per OMNIVA – J. Balčikonio 23, Vilnius, +37062892403
Pinigų grąžinimas
Pinigai grąžinami per 5 d. d. nuo siuntos grąžinimo dienos pardavėjui.